جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: ما در جنگی قرار داریم که عربستان و آمریکا از طریق انتخابات علیه مقاومت به راه انداخته که هدفش جلوگیری از موفقیت حزب الله در انتخابات پارلمان است تا اختیار پارلمان را به دست گیرد و برای این کشور تصمیم گیری کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم تکریم دانشجویان محجبه در بیروت گفت: ما در جنگی قرار داریم که عربستان و آمریکا از طریق انتخابات علیه مقاومت به راه انداخته که هدفش جلوگیری از موفقیت حزب الله در انتخابات پارلمان است تا اختیار پارلمان را به دست گیرد و برای این کشور تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش هایی که برای دور کردن مردم از مقاومت صورت گرفته، منجر به شکست شد؛ چرا که ملّت ما از آگاهی کامل برخودار است و به مقاومت ایمان داشته و هر چقدر هم که فشار ها و چالش ها بیشتر باشد، باز مردم به آن پایبند هستند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: هر چقدر که آمریکا و عربستان برای خریدن وجدان ها هزینه کنند، مجلس نمایندگان آینده بر طبق خواسته آن ها نخواهد بود.

شیخ دعموش ادامه داد: مجلس نمایندگان در تمامی ابعاد خود مطابق خواسته ملّت لبنان عمل خواهد کرد و این ملّت دخالت در امور داخلی را ردّ کرده و می تواند با وحدت خود، تمامی توطئه هایی که برای ضربه زدن به وحدت و استقرار آن انجام می گیرد، ناکام بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha