جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ سعید شهابی به جنبش های مردمی که در اعتراض به اشغالگری رژیم آل سعود و امارات در سرتاسر کشور به راه افتاده، درود فرستاد و تاکید کرد: این اشغالگری طولی نمی کشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سعید شهابی رهبر جنبش آزادگان و معارض بحرینی به جنبش های مردمی که در اعتراض به اشغالگری رژیم آل سعود و امارات در سرتاسر کشور به راه افتاده، دورد فرستاد و تاکید کرد: این اشغالگری طولی نمی کشد و رژیم آل سعود از شکست خود در منطقه رنج می برد.

وی با تاکید بر مخالفت بحرینی ها با اشغالگری و زندگی زیر سایه اشغالگران، اشاره کرد: در طول تاریخ بحرینی ها با هرگونه حمله ای که کشورشان شده، مقابله کردند.

شهابی در خصوص تجاوز عربستان سعودی به یمن گفت: با وجود اینکه ارتش های متعددی در ائتلاف نظامی علیه یمن از رژیم آل سعود حمایت می کند، امّا رژیم در یمن شکسته خورده و مجبور به یافتن راه حل سیاسی شده است، آن هم در سایه خبر هایی که از مذاکرات پنهانی در ریاض بین عربستان و جنبش انصارالله که علیه رژیم می جنگد، صحبت می کنند.

وی افزود: احزاب شرّ در منطقه رو به شکست مستمر هستند و هزینه های میلیاردی آل سعود در تحقق هرگونه پیروزی در عراق، سوریه، یمن و بحرین هیچ سودی نخواهد داشت.

شهابی ادامه داد: رژیم آل سعود در محاصره گسترده قطر پیروز نشده و به دنبال راه حل می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha