جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم اعتکاف شهرستان کرمانشاه،

حوزه/آیت الله علما با اشاره به استقبال چشمگیرآحاد مردم از مراسم معنوی اعتکاف، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه معنوی اعتکاف حساسیت خاصی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ آیت‌الله مصطفی علما در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم اعتکاف شهرستان کرمانشاه، گفت: برنامه معنوی اعتکاف از اختصاصات دین مبین اسلام است و در فرهنگ مردم آثار و برکات بیشماری به جای خواهد گذاشت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اعتکاف در حکومت اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه معنوی اعتکاف حساسیت خاصی دارد.

 وی در ادامه با توجه به دغدغه های رهبری معظم انقلاب نسبت به ایجاد فضای معنوی در جامعه، افزود: حضرت آقا همیشه روی برنامه اعتکاف مانور می دهند و آن را به رخ دیگران می کشاند.

آیت الله علما با اشاره به استقبال چشمگیر آحاد جامعه از مراسم معنوی اعتکاف، تصریح کرد: اعتکاف از احکام تاسیسی اسلام و یک کار فرهنگی است.  

وی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اعتکاف در کرمانشاه گفت: از عزیزانی که ذوق کار فرهنگی و خوش فکر هستند در این راستا استفاده نمائید تا معتکفین بهره لازم را از فضای فرهنگی به وجود آمده برده باشند.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف، اظها کرد: افطار و مایحتاج اولیه عزیزان در اعتکاف مرتب باشد. تا زمینه حضور سایر مومنین در آینده را فراهم نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha