جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان در انتخابات آینده مجلس شرکت می کند، افزود: ما با مردم صادقانه رفتار می کنیم و از وضعیت موجود و آنچه هست، سخن می گوییم و به آنان وعده ای نمی دهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم و مدعی کار هایی که انجام نداده ایم، نیستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: حزب الله لبنان در انتخابات آینده مجلس شرکت می کند، همچنان که در تمامی انتخابات گذشته شرکت کرده است.

وی افزود: ما با مردم صادقانه رفتار می کنیم و از وضعیت موجود و آنچه هست، سخن می گوییم و به آنان وعده ای نمی دهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم و مدعی کار هایی که انجام نداده ایم، نیستیم؛ چرا که آن با اصول و ارزش های مثل راستی و امانت در تعارض است.

عضو شورای مرکزی حزب الله اشاره کرد: ما زمانی که از مردم می خواهیم که به نامزدها و لیست های ما که متشکل از هم پیمانان ماست، رأی بدهند؛ به این خاطر است که این نامزد ها در جهت منافع ملّت و امت ما خدمت می کنند.

وی ادامه داد: ما باید واقع بین باشیم و به شعارها، وعده ها و خیالاتی که هیچ وقت محقق نمی شود، روی نیاوریم.

حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: نظام لبنان فرسوده و به صورت ریشه ای غیر قابل اصلاح است و کسی که معتقد است می تواند به صورت ریشه ای تغییری در فساد های گسترش یافته در لبنان ایجاد کند، اشتباه می کند و تا زمانی که لبنان بر اساس نظام طایفه ای و سهمیه طلبی باشد، فساد در آن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha