پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه  امام باقر (ع) کامیاران

حوزه/ عملکرد مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شهرستان کامیاران تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، سیدجلال حسینی، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) کامیاران، شامگاه یک شنبه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) کامیاران گزارشی از علمکرد این مرکز دینی در سالجاری به اطلاع امام جمعه این شهرستان رساند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: مدرسه علمیه شهرستان کامیاران در سالجاری برنامه های فرهنگی و دینی بسیاری برای طلاب، روحانیون، اساتید و... داشته است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: یکی از برنامه های این مدرسه علمیه در سالجاری برپایی کارگاه قرآنی در چندین گروه 5 نفری بود که در این طرح روزانه پنج صفحه از قرآن کریم توسط حاضرین در جلسه قرائت و توسط مربیان و کارشناس امور قرآنی قرائت صورت گرفته اصلاح و تقویت می شد.

این استاد حوزوی گفت: این کارگاه های قرآنی در سال های گذشته انجام گرفته و در سال آینده نیز ان شاء الله ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های این مدرسه علمیه در سالجاری؛ برپایی کارگاه متن خوانی توسط اساتید حوزوی بود که هر دو هفته یکبار برپا می گردید.

حجت الاسلام حسینی گفت: همچنین این مدرسه علمیه برای جذب طلاب برنامه های مدونی امسال در دستور کار داشته است که بدین منظور معاونین و اساتید این مدرسه علمیه اسفندماه جاری به همراه طلاب به مدارس سطح شهر و روستاهای این شهرستان اعزام شده اند.

گفتنی است که در دیدار امام جمعه کامیاران و مدیر مدرسه علمیه این شهرستان گزارشی از وضعیت اخلاقی و درسی طلاب ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha