شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجلس وحدت مسلمین از دولت پاکستان خواست شیعیان مفقودالاثر را بازگرداند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی در مسجد جامع نور ایمان کراچی از آژانس های دولتی خواست شیعیانی را که تعمدا مفقودالاثر شده اند و هیچ کس حتی خانواده هایشان خبری از آن ها ندارد بازگرداند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، مجلس وحدت اسلامی از دولت پاکستان خواستار بازگرداندن شیعیان مفقودالاثر شد.

حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از آژانس های دولتی خواست شیعیانی را که تعمدا مفقودالاثر شده اند و هیچ کس حتی خانواده هایشان خبری از آن ها ندارد بازگرداند. وی گفت دولت وظیفه دارد طبق قانون عمل کرده و اگر مسلمانان شیعه جرمی مرتکب شده اند آن ها را محاکمه کرده، در غیر این صورت آن ها باید آزاد شوند.

وی طی سخنانی در مسجد جامع نور ایمان کراچی گفت: جوانان شیعه، روحانیون و علمای شناخته شده و برجسته به صورت غیرقانونی و غیرشفاف بازداشت و ناپدید شده اند و این بدترین شکل نقض قانون و بی عدالتی است و ما این حرکت را محکوم می کنیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: مجلس وحدت مسلمین بر رعایت قانون در پاکستان معتقد است و ما قائل به اهمیت اعتبار سرزمین مادری هستیم و مسلمانان شیعه هرگز از دفاع از مهین و ایدئولوژی های میهن دوستانه خودداری نخواهند کرد.

حجت الاسلام جعفری گفت: پاکستان با چالش ها و تهدیدات خارجی و داخلی مواجه است و از این رو دوراندیشی و احتیاط لازم برای مقابله با این تهدیدات وجود دارد.

وی همچنین گفت: مسلمانان سنی و شیعه با هم متحد بوده و برای دفاع از مقدسات اسلامی دوشادوش هم می جنگند. دفاع و حمایت از قداست اهل بیت(ع) نیز همانند دفاع از قداست پیامبر اسلام و حضرت محمد (ص)، آخرین فرستاده خداوند از اهمیت برخوردار بوده و اجباری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha