جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعتکاف

حوزه/ حلقه های اخلاقی تربیتی متشکل از علما و فرهیختگان حوزه با هدف تبیین شعائر الهی، پاسخ گویی به شبهات دینی، ارئه مبانی اخلاقی و دینی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به برگزاری حلقه های اخلاقی تربیتی توسط اساتید اخلاق در مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف ظرفیت بسیار مناسبی برای ابلاغ دین، پیام رسانی، ارائه مشاوره مذهبی، پاسخ گویی به شبهات دینی جوانان و تطهیر قلوب از آلودگی ها و بندگی است

مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه افزود: در همین راستا، اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، در جهت پربار شدن این مراسم معنوی اقدام به برگزاری چندین برنامه نموده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های این دفتر با محوریت اساتید اخلاق برگزار می گردد، بیان داشت : برگزاری حلقه های بصیرتی، ارائه مشاوره اخلاقی و معتکف شدن 20 نفراز علما و بزرگان از جمله مهم ترین برنامه ها در مراسم اعتکاف امسال خواهد بود.

حجت الاسلام  حسینی اظهار داشت: ارائه مباحثی چون سبک زندگی علوی، اعتکاف در سیره اهل بیت(ع)،  سبک زندگی اسلامی، کمک به خود مراقبتی معتکفین و بیان مباحث تربیتی از دیگر موضوعات این برنامه ها خواهد بود.

مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه افزود: برنامه های این دفتر در قم و سایر استان های کشور برگزار می شود.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha