جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام کیانی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در خوزستان از آمادگی چند مدرسه علمیه برای اسکان ده هزار زائر خبر داد.

حجت الاسلاممحمدکیانی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در استان خوزستان اظهارداشت: اعزام اردوهای راهیان نور حوزه های علمیه کشور به مناطق جنوب غرب از ۲۰ اسفندماه آغاز و تا ده فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به بحث اسکان و پذیرایی از طلاب افزود: آمادگی داریم تا از طلاب و روحانیانی که با خودروهای شخصی و در قالب کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب غرب حضور پیدا می کنند، در برخی مدارس علمیه استان استقبال و پذیرایی داشته باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه آمادگی اسکان بیش از ده هزار نفر از زائران سرزمین های نور را در مدارس علمیه استان داریم، تصریح کرد: مدارس آماده میزبانی از طلاب و روحانیان در اهواز، اندیمشک، خرمشهر، آبادان و شوش قرار دارند.

حجت الاسلام کیانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اردوی هزار نفرهطلاب و خانواده های طلاب خانواده ۲۸ اسفندماه در خرمشهر برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه به حضور مبلغان و روحانیان در کاروان های راهیان نور ابراز داشت:این حضور در ارتقاء سطح معرفتی حرکت عظیم راهیان نور بسیار مفید و تآثیرگذار است و تجربه ثابت کرده در هر مکانی که روحانی حضور داشته کارها بهتر پیش رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha