شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: در دوره ای که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تغییر افکار و ایمان جوانان کشور سوء استفاده می کنند، روحانیت نقشی اثرگذار در مقابله با این هجمه ها دارد و به واقع یک فرمانده جنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به نقش ستودنی روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: روحانیت در دوران دفاع مقدس، نه تنها وظیفه فرماندهی و بصیرت افزایی داشت، بلکه در بعد رزمی نیز پیشتاز است و در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهدای بسیاری تقدیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا خون‌شان را برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند، افزود: نقش روحانیت برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن؛ اثرگذار و تعیین کننده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دوران جنگ نرم نیاز بسیار شدیدی به روحانیت است، ادامه داد: در دوره ای که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تغییر افکار و ایمان جوانان کشور سوء استفاده می کنند، روحانیت نقشی اثرگذار در مقابله با این هجمه ها دارد و به واقع یک فرمانده جنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه و بسیج برای دفاع از اسلام ناب محمدی نیازمند روحانیت هستند، خاطرنشان کرد: این نیازمندی بدین صورت است که روحانیون با تقویت بنیه های معنوی خودشان بتوانند در پاسداری از ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب اسلامی، پیشتاز باشند.

وی در پایان به رشادت های روحانیت در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دست خود را به سوی نهاد پیشتاز و مدافعان و سخنگویان اسلام ناب دراز می کنیم.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha