پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مقام معظم رهبری بارها در دیدار با هیات دولت و مسئولان بر بهبود اوضاع اقتصادی مملکت و حمایت از تولید داخلی تاکید داشته و دارند.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به نامگذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: امسال توسط مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و این نامگذاری پیام های بسیاری برای حوزه اقتصاد ملی این مملکت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نشان داد که رهبر معظم انقلاب تسلط کاملی بر اوضاع و وضعیت اقتصادی کشور و جهان دارند و اوضاع توسط معظم له به خوبی رصد و بررسی می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، خودکفایی، اقتدار، توان اقتصادی بالا و... از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: مقام معظم رهبری علیرغم دغدغه های بسیاری که دارند، بازهم حوزه های مختلف کشور را به خوبی رصد می نمایند و نامگذاری امسال توسط ایشان نشان داد که معظم له برنامه های کلانی برای برون رفت کشور از وضعیت اقتصادی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امام خامنه ای بهتر از هر کسی می دانند که امروز در دنیا اقتصاد حرف اول را می زند و در این عصر کشوری مقتدر است که در مباحث اقتصادی قوی و قدرتمند باشد، لذا رهبری نیز این مهم را به خوبی می دانند و با نامگذاری سال جدید تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی سعی در دمیدن جانی دوباره در اقتصاد و تولید پر فراز و نشیب این کشور دارند.

حجت الاسلام کرمی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری بارها در دیدار با هیات دولت و مسئولان بر بهبود اوضاع اقتصادی مملکت و حمایت از تولید داخلی تاکید داشته و دارند، لذا جای دارد که مسئولان امر منویات رهبری در امور مختلف به ویژه در حوزه اقتصاد را نصب العین عملکرد خود قرار دهند.

وی با تاکید بر این که رهبری رفاه ملت ایران را مایه سربلندی و افتخار این انقلاب می دانند، گفت: ان شاء الله با بسیج نیروهای نخبه، متعهد، مخلص و... بتوانیم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد در سالجاری شاهد جهشی مناسب باشیم و اقتدار اقتصادی ایران در منطقه را دوباره زنده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: همه مسئولین وظیفه دارند راهکارهای ارتقا اقتصاد خرد و کلان کشور را بررسی نمایند و در تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری در اولین روز از سال 97 تشریح و تبیین شد را عملیاتی کنند تا به معنای واقعی به اقتصاد مقاومتی برسیم و مملکت را از نظر اقتصادی از کشورهای بیگانه خودکفا کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha