شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسین کریمی مقدم

حوزه/ مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: ایجاد شبهه، جدایی نسل ها، ایجاد فرقه های ساختگی و... نکاتی بود که مقام معظم رهبری در بین زائران حرم رضوی نسبت به آن هشدار دادند و ما نیز به عنوان یک ایرانی و پیرو ولایت فقیه موظفیم که به این هشدارها توجه کنیم و راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

حجت الاسلام حسین کریمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری پیامهای بسیاری برای ملت ایران داشت.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: در سالی که گذشت، حوزه اقتصاد کشور به دلایل بسیاری همانند تحریمها، سومدیریتها و... دچار نوساناتی شد که همین نوسانات تاثیراتی محسوس بر زندگی مردم گذاشت، به همین منظور مقام عظمای ولایت با درک این مهم، شعار امسال را، در حوزه اقتصاد نامگذاری کردند.

این استان حوزوی افزود: امیدواریم که سخنان رهبری که همگی کاربردی و بر اساس آمار و ارقام کمی و کیفی بودند، عملیاتی شوند، البته در طی این مسیر نیازمند همراهی مردم و تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی هستیم.

حجت الاسلام کریمی مقدم گفت: در سخنانی که امام خامنه ای در صحن مطهر امام رضا(ع) داشتند به صورت کامل به مسایل و مشکلات و نقاط قوت و ضعف کشور اشاره کردند و تمامی ابعاد اداره کشور در فرمایشات معظم له نهفته بود.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی که در بین زائرین حرم رضوی داشتند؛ خطرات دشمنان نظام و دسیسه های آنان را برملا ساخت و از مردم خواستند که هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل هجمه های اخیر دشمن حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در سخنان مهم خود ابعاد فتنه دشمنان را برملا ساختند، گفت: ایشان در این سخنرانی به نکاتی ریز ولی بسیار مهم اشاره داشتند که از این میان به اشاره معظم له به تبلیغات دشمنان برای کاستن و از بین بردن سرمایه های کشور اشاره داشتند.

حجت الاسلام کریمی مقدم گفت: ایجاد شبهه، جدایی نسل ها، ایجاد فرقه های ساختگی و... نکاتی بود که رهبری نسبت به آن هشدار دادند و ما نیز به عنوان یک ایرانی و پیرو ولایت فقیه موظفیم که به این هشدارها توجه کنیم و راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha