جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسین الدیهی

حوزه/ شیخ حسین الدیهی با اشاره به این که محاکمه شیخ علی سلمان ساختگی و بر اساس دروغ، ظاهر سازی و اتهامات واهی است، گفت: این چیزی است که کارشناسان بین المللی و شاهدان داخلی و خارجی کشف کرده اند و ثابت مي كند که این ادعا در اصل حیله گرانه بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی بحرین با اشاره به اینکه محاکمه شیخ علی سلمان ساختگی و بر اساس دروغ، ظاهر سازی و اتهامات واهی  است، گفت: این چیزی است که کارشناسان بین المللی و شاهدان داخلی و خارجی کشف کرده اند و ثابت مي كند که این ادعا در اصل حیله گرانه بوده است.

شیخ الدیهی تصریح کرد: شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی وفاق بحرین، به اندازه ی ذره ای در خصوص وطنش کوتاهی و سستی نکرده است؛ چرا که وی یک نمونه بارز دوستدار وطن، کشور و ملت خود است و نان فقرا را ندزدیده و بر سرنوشت و قدرت مردم مسلط نشده و بحرین را به مزرعه ای برای خود و فرزندان خود تبدیل نکرده است.

وی افزود: شیخ سلمان دارای دستی پاکیزه و تاریخی درخشان است که هیچ شک و تردیدی در آن راه ندارد؛ چرا وی بحرین را برای ناهنجاری ها و ویرانی اخلاقی نگشوده است همچنان که دیگران چنین کردند و شتابان به سمت صهیونیست ها نرفته و با آنان دست دوستی نداده و دست به دامن استعمارگران نشده است.

معاون دبیرکل وفاق بحرین ادامه داد: شیخ سلمان در وطن دوستی به جایی رسید که دیگران نتوانستند؛ چرا که دیگران وطن و منافع آن را به خاطر منافع شخصی فروختند، امّا شیخ سلمان در برابر فساد ایستاد و آن را نپذیرفت لذا به زندان افتاد.

شیخ الدیهی تاکید کرد: محاکمه شیخ علی سلمان، دادگاه رژیم آل خلیفه را بی ارزش می کند و آن را به یک مؤسسه حزبی ناکارآمد تبدیل می سازد که از هیچ احترام و جایگاهی برخوردار نیست و محاکمه شیخ سلمان، محاکمه وطن و اغلبیت ملت بحرین است که خواستار حقوق عادلانه و مشروع هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha