پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد نقویان، استاد و پژهشگر حوزه علمیه قم

حوزه/استاد و پژهشگر حوزه علمیه قم حضور پررنگ جوانان در کاروان های راهیان نور را دلگرم کننده توصیف کرد و در عین حال برگزاری منظم تر و هدفمندتر آنها را خواستار شد.

حجت الاسلام محمد نقویان، استاد و پژهشگر حوزه علمیه قم و از رزمندگان دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به حضور طلاب جوان در کاروان های راهیان نور، اظهار داشت: خوشحالم که سال ها پس از پایان جنگ توفیق حضور دوباره در مناطق عملیاتی را پیدا کردم و در این سفر با خاطرات رزمندگان و شهدا پیش از پیش آشنا شدیم.

این رزمنده با بیان اینکه توفیق حضور در جنگ تحمیلی و آن هم در مناطق غرب کشور را داشتم، عنوان کرد: حضور اکثر جوانان در کاروان های راهیان نور دلگرم کننده و نشان دهنده ارتباط نسل های امروزی که پس از پایان جنگ به دنیا آمدند با دفاع مقدس و شهدا دارد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور جوانان در مناطق عملیاتی نشان از عدم فراموشی خاطرات و جان فشانی های شهدا و رزمندگان دارد، خاطرنشان کرد: این ارتباط به وسیله کاروان های راهیان نور حاصل شده است که امیداور به ادامه دار بودن اردوهای راهیان نور همراه با نظم و هدفمندی بیشتر هستیم.

حجت الاسلام نقویان با بیان اینکه طلاب مروج و مبلغ دین اسلام هستند، گفت: طلاب با بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با حقایق و واقعیت های جنگ تحمیلی قادر خواهند بود تا در شناسایی اهداف و مسیر شهدا به نسل امروزی توفیقات روزافزونی به دست بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha