جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد بایعی، خادم شهدا در کانال کمیل

حوزه/روحانی خادم شهدا با اشاره به ضرورت حضور روحانیت در اردوهای راهیان نور گفت: طلاب و روحانیون باید با لباس روحانیت در مناطق عملیاتی حضور و فعالیت های تبلیغی را چهره به چهره انجام دهند.

حجت الاسلام محمد بایعی، طلبه پایه هفتم مدرسه آیت الله مکارم شیرازی قم و از خادمان شهدا در کانال کمیل و حنظله، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، درباره علل خدمت به زائران شهدا خاطرنشان کرد: گذر زمان و شناخت به بسیاری از مسائل انگیزه خدمت را بالا می برد که در این باره پیش از آن اطلاعات کلی از جبهه و شهدا داشتم اما با گذر زمان و حضور در اردوهای راهیان نور و آشنایی با مناطق جنگی انگیزه برای خدمت در چنین مناطقی بیشتر شد.

خادم شهدا در کانال کمیل و حنظله با بیان اینکه برای دومین بار توفیق نوکری شهدا و زائران شهدا را داریم، ابرازداشت: خدمت خالصانه برای خداوند خستگی ندارد و با خادمی شهدا به ذره ای از جان فشانی ها و مقاومت ها و مردانگی شان واقف می شویم.

حجت الاسلام بایعی افزود: هنگامی که چهره های نورانی و حضور مردم را مشاهده می کنیم، خستگی از تن هایمان رخت بسته و همت و قدرت دوچندانی به ما دست می دهد.

این روحانی گفت: طلاب و روحانیون باید با لباس روحانیت در مناطق جنگی حضور و فعالیت های تبلیغی را چهره به چهره انجام دهند چرا که اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای برخورد با همه اقشار جامعه است و روحانیت چنین فرصتی را مورد توجه قرار دهد.

وی ابراز داشت: روحانیت با حضور در کاروان های راهیان نور و به صورت عموم در همه مراسمات و مناسبات با لباس روحانیت تصور اینکه روحانیت از مردم جدا شده است، را از ذهن ها پاک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha