جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار حسین اشتری گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا با انجام رسالت‌های خود آمار تصادفات نوروزی را کاهش دهد و دغدغه اصلی در ایام تعطیلات، پیشگیری از تلفات جاده ای، ایجاد امنیت شهروندان و مسافران جاده ای می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در سالن محراب حرم مطهر گفت: بسیاری از فتنه‌ها و آشوب‌های دشمن با هدایت‌های رهبری، تلاش نیروی انتظامی و بصیرت مردمی خنثی شده است و در این میان برخی که اطلاعات لازم را در اختیار ندارند نسبت به بزرگی فتنه‌ها آگاه نیستند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه سال جدید را با زیارت ضریح حضرت معصومه(س) و دیدار با علما شروع کرده‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم به برکت این مکان مقدس بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای مردم و سربازی شایسته برای رهبری باشیم و بتوانیم منویات رهبری را در نیروی انتظامی اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سال گذشته مأموریت‌های مختلفی داشت و به لطف خداوند متعال توانست همه آن‌ها را با موفقیت پشت سر گذارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه عده‌ای در دهه فجر به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، تصریح کرد: هر چند برخی تلاش داشتند به نظام ضربه بزنند اما نتوانستند به نتیجه مورد نظر برسند.

اشتری از تردد قابل توجه زائران در محورهای متصل به استان قم یاد و خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی از 24 اسفندماه الی 15 فرودین ماه در حالت آماده باش هستند تا بتوانند در نقاط مختلف کشور به ویژه جاده‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه دهند و بحمدالله نیروی انتظامی در سال 1396 اقتدار همراه با هوشمندی را در سطح کشور به مرحله اجرا در آورده است.

وی با اشاره به اینکه وسایل نقلیه، نقاط حادثه‌خیر و رانندگان نیز در آمار تصادفات سهم دارند، گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا با انجام رسالت‌های خود آمار تصادفات نوروزی را کاهش دهد و دغدغه اصلی در ایام تعطیلات، پیشگیری از تلفات جاده ای، ایجاد امنیت شهروندان و مسافران جاده ای می باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث مهم سال 96 گفت: ایجاد امنیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مراسم اربعین و مقابله با حوادث دی ماه، حوادث خیایان پاسداران و راهپیمایی 22 بهمن، توسط نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی علی رغم دشمنی های صورت گرفته به خوبی مدیریت شد و توانستیم با موفقیت از این حوادث عبور کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha