پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خطبای جمعه لبنان

حوزه/ خطبای جمعه لبنان در خطبه های جمعه این هفته بر مشارکت فعال حزب الله در انتخابات با برنامه های مشخص تاکید کرده و اشاره کردند: که ایران دشمن نیست بلکه یک دوست و هم پیمن است که از مقاومت حمایت می کند و به نابودی اسرائیل ایمان دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خطبای جمعه لبنان در خطبه های جمعه این هفته بر مشارکت فعال حزب الله در انتخابات با برنامه های مشخص تاکید کرده و اشاره کردند: که ایران دشمن نیست بلکه یک دوست و هم پیمان است که از مقاومت حمایت می کند و به نابودی اسرائیل ایمان دارد.

آیت الله نابلسی: گروهک های تروریستی زیر نظر کشور های عربی در سوریه می جنگند

آیت الله عفیف نابلسی در خطبه های نماز جمعه گفت: ارتش عربی سوریه به پیشروی خود در منطقه غوطه شرقی ادامه داده و اراضی و خانواده های فراوانی را که تحت کنترل گروهک های تروریستی هستند، آزاد کرده است.

وی افزود: گروهک های تروریستی زیر نظر و حمایت کشور های سرپُرده و ذلیل عربی و کارشناسان "ناتو" و با حمایت موساد اسرائیلی در سوریه می جنگند.

آیت الله نابلسی ادامه داد: آمریکا و غرب ورود ارتش سوریه را به منطقه ای که گروهک های تروریستی به زندانی برای مردم عادی و پایگاهی برای کشتار و جنایت تبدیل کرده اند، امّا در مقابل اشغالگری ارتش ترکیه در سوریه سکوت کرده و چشم اش را به روی ویرانی و غارت منطقه عفرین می بندد و در برابر تجاوزات اسرائیل و بمباران مناطق مختلف سوریه حرفی نمی زند.

سید فضل الله: آمریکا امنیت و استقرار کشور های دیگر را برهم می زند

سید علی فضل الله در خطبه های نماز جمعه گفت: ملت فلسطین به مقابله با پروژه هایی که برای آن طرح ریزی می شود و به "قرارداد قرن" موسوم است، ادامه می دهد و ما این حضور همیشگی فلسطینی ها در میدان را ارج می نهیم.

وی افزود: ما از رهبران فلسطینی می خواهیم که در مقابل این چالش به هوش باشند و برای تقویت عرصه داخلی و تثبیت آن تلاش کنند و میان تشکیلات خودگران و حماس و سایر شاخه های مقاومت آشتی برقرار کند.

سید فضل الله تصریح کرد: هنوز در این جهان کسانی هستند از آمریکا درخواست می کنند برایشان امنیت فراهم کند یا اینکه به وسیله آمریکا برای خود قدرت کسب کند تا در مقابل کشور هایی که برای خود خطر می داند، از کشورش حمایت کند؛ این درحالی است که همگی می دانند که آمریکا تلاش می کنند که امنیت و استقرار کشور های دیگر به ویژه حاشیه خلیج فارس را بر هم بزند و آنان را وادار می کند که میلیارد ها دلار برای خریدن سلاح بپردازد.

شیخ دعموش: عدم مشارکت در انتخابات، موجب رغبت دشمنان به انتخابات می شود

شیخ علی دعموش رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه های نماز جمعه گفت: همگی باید در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند و این یک مسئولیت ملی است؛ به ویژه که یک جنگ سیاسی از سوی دشمنان برای تضعیف مقاومت و دور کردن مردم از آن در جریان است

وی تاکید کرد: مشارکت فعال و قدرتمند در انتخابات، یک پیروزی سیاسی در مقابله آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و تروریست های تکفیری است که شب و روز تلاش می کنند که حزب الله در معادلات دخالی حضور قدرتمند نداشته باشد.

شیخ دعموش تصریح کرد: حزب الله با برنامه ای مشخص برای حل مشکلات و بحران های سیاسی، اداری، اقتصادی و اجتماعی در انتخابات شرکت می کند.

شیخ حمود: ایران دشمن نیست بلکه دوست و حامی مقاومت است

شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های جمعه گفت: هر مسلمانی احساس خوار و ذلتی می کند زمانی که کسی که مدعی خادم الحرمین است، این چنین با ذلّت در برابر یک دیوانه ی آمریکایی به نام ترامپ قرار می گیرد.

وی اشاره کرد: فرق زیادی بین محمد بن سلمان و ایران است؛ چرا که بن سلمان به سبب نقص ایمان به قدرت خداوند و یاری او ایمان ندارد و به نابودی اسرائیل ایمان ندارد و برای عادی سازی روابط با اسرائیل و تسلیم در برابر سیاست های آن خیز برمی دارد و ایمان ندارد که مؤمنین برادرند وگرنه یقیناً می دانست که ایران دشمن نیست بلکه یک دوست و هم پیمن است که از مقاومت حمایت می کند و به نابودی اسرائیل ایمان دارد.

شیخ حمود تصریح کرد: بسیاری از اعراب ایمان دارند که دشمن در تهران است و اسرائیل دوست و هم پیمان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha