سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر گفت: حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی بستر قطع وابستگی های کشور در حوزه های مختلف به غرب را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: تحقق عملی مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند عزم ملی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه بخش های جامعه باید برای حمایت کالای ایرانی تلاش کنند، افزود: استفاده از کالای ایرانی موجب تقویت اقتصاد داخلی و رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی خواهد شد.

حجت الاسلام جباری در ادامه سخنان خود با بیان این که خرید کالای ایرانی در واقع حمایت از تولیدملّی است، گفت: با توجه به وجود ظرفیت های ناشناخته در کشور اگر مردم تلاش کنند و به سمت کار بروند یک وجب خاک نباید معطل بماند. 

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که در همه عرصه ها باید کار کرد، ادامه داد: باید برای استفاده از تولید داخلی، دیگران را تشویق کنیم و در این زمینه نیز تولیدکنندگان هم به کیفی کردن کالاها بیاندیشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در این چهل سال به ارزش های اسلامی حاکمیت بخشیدیم و این از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر استکبار را در منطقه ذلیل و خوار کردیم و این یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امام راحل به ما آموخت آمریکا شیطان بزرگ است و ما هم مرگ بر آمریکا گفتیم، گفت: دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره در برابر ملت ایران خباثت به خرج داد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که آمریکایی ها با پرورش داعش تلاش کردند تا اهداف خود را در منطقه عملی کنند، افزود: قصد آمریکا این بود که در منطقه همیشه آتش جنگ باشد تا بتواند از این فرصت استفاده کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها همواره به دنبال حفظ امنیت رژیم صهیونیستی بوده اند، گفت: همه تلاش های آمریکایی ها با مقاومت ملت های منطقه به ویژه نقش آفرینی ملت ایران شکست خورد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند، افزود: در این مسیر مشکلات و سختی های بسیاری وجود دارد، اما همه این مشکلات با ایستادگی و مقاومت ملت ایران حل خواهد شد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری راهکار حل مشکلات را در کار و استفاده از کالای ایرانی برشمرد، تصریحح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شد، همه ظرفیت های داخلی باید در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه بهشهر با تصریح بر این که راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسؤولان است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دولت نقش مهمی در تقویت بخش خصوصی دارد، افزود: باید حمایت از این بخش را مورد اهتمام قرار دهد تا شاهد رشد و رونق تولید در داخل باشیم که این همان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، شناسایی و تقویت استعدادها و ظرفیت‌های موجود کشور را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی راهبرد نظام برای برون رفت از چالش‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت حمایت از تولید داخلی، اظهار داشت: تخصص، تعهد و داشتن صداقت در تولید جامعه را به استقلال و خودباوری می‌رساند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی بستر قطع وابستگی های کشور در حوزه های مختلف به غرب را فراهم می کند، بیان داشت: باید عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت افزایش تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی گام برداریم تا به دیگر کشورها وابسته  نباشیم.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha