جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هیئتی از مؤسسه اهل بیت(ع) ترکیه به زیارت حرم امیر المؤمنین (ع) مشرف شد

حوزه/ هیئتی از شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) از ترکیه و تعدادی از علمای علوی به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) از ترکیه و تعدادی از علمای علوی به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شدند.

شیخ عبد السادة الجابری رئیس بخش امور دینی آستان مقدس علوی گفت: این زیارت با هماهنگی بخش امور دینی با مؤسسه آل البیت (علیه السلام) در ترکیه انجام گرفت که پیرامون گسترش افق های همکاری میان آستان مقدس علوی و پیروان اهل بیت (ع) در ترکیه بحث و گفتگو شد.

از طرف دیگر حجت الاسلام سید علاء الموسوی رئیس دیوان وقف شیعه عراق با این هیئت دیدار و تاکید کرد: مجتهدین و علمای بزرگی در ترکیه هستند که تأثیر زیادی در خدمت به تشیع و دین داشتند و باید پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در ترکیه به طلب علوم دینی روی بیاورند.

وی از این هیئت خواست که فرزندان خود را به حوزه علمیه نجف اشرف بفرستند و تمام شرایط و زمینه ها را برای حضور آنان در نجف اشرف فراهم کنند.

در پایان حجت الاسلام الموسوی پرچم حرم امیر المؤمنین (ع) را به عنوان هدیه به این هیئت هدیه داد تا در مؤسسه آل البیت در ترکیه قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha