جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه اسلامی در ویسکانسین، کلاس و نمایشگاه اسلام شناسی برگزار می کند

حوزه/گروه منابع اسلامی در ایالت ویسکانسین در آمریکا، در کتابخانه عمومی شهر سلسله جلسات اسلام شناسی برگزار کرده و نمایشگاهی از تصاویر بازدیدکنندگان ازمناطق اسلامی را برپا کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  news8000، یک گروه با عنوان منابع اسلامی در شهر لاکراس در ایالت ویسکانسین در آمریکا، با برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی قصد آشناسازی مردم با دین اسلام را دارد.

این گروه محلی در روزهای اخیر میزبان یک سلسله نشست ها و کلاس های اسلام شناسی در کتابخانه عمومی شهر بوده که هدف آن ها ایجاد درک بهتر از دین اسلام، یکی از رو به رشدترین ادیان در سرتاسر جهان، در میان مردم آمریکا می باشد. جان امری یک مترجم سابق ارتش آمریکا، مدرس این کلاس ها می باشد.

در راستای این کلاس های آموزشی، مسئولین کتابخانه همچنین نمایشگاهی از عکس های گرفته شده توسط بازدیدکنندگان در جوامع اسلامی با عنوان «ردپا در برف» برپا کرده اند. این تصاویر بر زندگی مسلمانان در مناطق مختلف، چگونگی محل سکونت، ایمان و مشارکت آن ها در فرهنگ و سنت ها تاکید دارند.

برگزارکنندگان می گویند هدف شان از این نمایشگاه و کلاس های آموزشی مبارزه با کلیشه های منفی نگرانه و دروغین علیه اسلام و مسلمانان است.

جان امری سخنران گروه منابع اسلامی می گوید: کلیشه های اشتباه زیادی درباره اسلام در رسانه های خبری وجود دارند و گاهی اوقات با مردمی روبرو می شویم که عموما کنجکاو هستند و می خواهند بدانند که آیا این حرف ها واقعیت دارند یا خیر. ما هم به شهرهای مختلف سفر می کنیم و با مردم درباره باورها و اعتقادات حقیقی مسلمانان صحبت می کنیم.

به گفته اعضای این سازمان اسلامی درخواست ها برای شرکت در کلاس ها از زمان انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha