جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با سپاه انصارالرضا

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال هم مثل دیگر سال های گذشته رهبر فرزانه انقلاب تذکراتی دادند، گفت: از زمانی که بنا به تشخیص ایشان و تذکری که دادند مبنی بر اینکه دشمن از رخنه اقتصاد نفوذ می کند، یک تذکر کافی بود که همه ما گوشمان را باز می کردیم و عمل می کردیم و همانجا دشمن را زمین گیر می کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار نوروزی با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) ضمن تبریک سال نو و ماه رجب، اظهار داشت: ان‌شاءالله از  برکات مادی و معنوی هردو ایام، برخوردار باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه فروردین ماه رشد طبیعت و رجب ماه رشد معنویت است، گفت: این نشان از گذر زمان است و اینها فرصت است و فرصت هایی که از دست رفت، به دست نمی آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دیگر سال ۹۶ بر نمی گردد، افزود: خدا از ما سؤال می کند آیا به شما اندازه لازم عمر ندادیم؟ اگر گوش به حرف می کردید کافی بود برایتان، درحالی که نذیر و منذر و هشدار دهنده و معلم هم فرستادیم.

وی با بیان اینکه امسال هم مثل دیگر سال های گذشته رهبر فرزانه انقلاب تذکراتی دادند، بیان داشت: درحالی که اگر گوش ما باز می بود از زمانی که بنا به تشخیص ایشان و تذکری که دادند مبنی بر اینکه دشمن از رخنه اقتصاد نفوذ می کند، یک تذکر کافی بود که همه ما گوشمان را باز می کردیم و عمل می کردیم و همانجا دشمن را زمین گیر می کردیم. دلها که فاسد شود گوش ها دیگر نمی شنوند و چشم ها هم دیگر نمی بیند که چه می گذرد و انسان بی تفاوت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: آدم بی تفاوت، جامعه بی تفاوت و مردم بی تفاوت را ایجاد می کند و هربلایی که سرشان بیاید دیگر نمی توانند بگویند دشمن کرده است چون خودشان بوده اند.

وی ادامه داد: هیچ دشمنی برای من بدتر خودم نیست، اگر من درست باشم، همه امور را درست می کنم انسان اینگونه است که اگر درست شد همه چیز را درست می کند و این نادرستی ها بخاطر نادرستی ماست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: برای خودم متأسفم که هنوز وقت نشده از خواب بیدار شوم و ممکن است وقتی بیدار شوم دیگر دیر شده باشد چه از نظر حقوق انسانی خودم چه از نظر حقوق اجتماعی، چه از نظر فساد و تباهی فرهنگی، چه از نظر ضعف های سیاسی و چه از نظر فسادهای اقتصادی ممکن است دیگر دیر بشود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی امر به معروف و نهی از منکر را هشداری دانست که نگذاریم کسی به خواب غفلت فرو رود، افزود: جامعه ای که بخوابد زمین گیر می شود.

وی خطاب به پاسداران حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: شما که الحمدلله پاسداران انقلاب اسلامی هستید بیدارید، نگذارید ما نیز بخوابیم و فرصت ها بسوزد و بعد همه پشیمان شویم و راه برگشت نباشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha