جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید مصطفی حمدان اولین شهید دفاع از آیت الله عیسی قاسم بیانیه ای صادر کرده و خواستار کشف هویت قاتلان و محاکمه و مجازات آنان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوز»، علمای بحرین به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید مصطفی حمدان اولین شهید دفاع از آیت الله عیسی قاسم بیانیه ای صادر کرده و خواستار کشف هویت قاتلان و محاکمه و مجازات آنان شد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا...) المائدة ٣٢

یک سال از جنایت قتل شهید مصطفی حمدان یکی از اولین فداییان راه دفاع از دین و رهبریت ربانی می گذرد و رژیم آل خلیفه همچنان بر اعمال قاتلان خونریز سرپوش می گذارد.

ما ضمن اینکه خواستار کشف هویت جنایتکاران قاتل و اسم دستگاه تروریستی که به آن وابسته اند، هستیم و خواستار محاکمه و مجازات آنان هستیم.

مسئله کشف هویت و مجازات جنایتکاران، وجود یک دستگاه رسمی را که به کشتار غیر قانونی دست می زند، آشکار می سازد و این دستگاه به دست داشتن در خون بسیاری از کسانی که در خشکی و دریا کشته شدند، متهم است.

مسئولیت و پیامد های این گونه تروریسم برنامه ریزی شده به عهده رژیم آل خلیفه  است.

رژیم آل خلیفه بداند که این گونه اعمال تروریستی، اراده ملت بحرین را سست نکرده و نخواهد کرد و این ملت؛ از جوانان، مردان و زنان عاشق شهادت در راه خداوند متعال هستند و آرزوی هر روزه آنان است و تنها می ترسند که زندگی آنان به این سعادت بزرگ ختم نشود.

ایجاد ترس و ارعاب دیگر نمی تواند اراده ی این ملّت را که قدرتش را از خداوند گرفته، بشکند؛ چراکه این ملّتی قدرتمند و دارای اراده ای فولادی است که هرکس با آن در بیافتد به خواری و ذلّت شکست می خورد.

هر قطره خونی که در این راه ریخته می شود، قاتلان طغیانگر را غرق می کند و زمین را از لوث وجود آنان پاک می سازد و بندگان را از دست جنایت های آنان رها می سازد.

تحرک مردمی، عبادت خداوند و زنده نگه داشتن ارزش های دینی و اصولی همچون عدالت، انصاف، یاری مظلوم، طلب حق، عزّت و کرامت است و تمام آنچه در این راه داده می شود، پاداش آن در نزد خداوند متعال است که بزرگترین جهاد، گفتن حق در برابر حاکم ظالم است.

علمای بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha