پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم رضوی

حوزه/ مدیر جشنواره‌ها، همایش‌ها و جوایز ادبی هنری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بسته‌های فرهنگی و متبرک حاوی ۸ نوع محصول فرهنگی در ۹۰ ایستگاه بین‌شهری توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمدحسن محمدیان با اعلام این خبر گفت: نمک و نبات متبرک، کتاب، لوح‌های فشرده صوتی و تصویری، نقشه‌ و نشریات اطلاع‌رسانی به همراه کتاب از جمله محصولاتی است که در ایام نوروز در ایستگاه‌های آستان قدس رضوی توزیع‌ شده‌اند.

وی افزود: استیکرهایی با طرح نام علی بن موسی‌الرضا (ع) یکی دیگر از محصولات فرهنگی است که ویژه خودروهای شخصی در ایستگاه‌های بین‌راهی توزیع می‌شود.

محمدیان عنوان کرد: مجله تصویری حاوی لوح فشرده صوتی با محتوای آوا و سخنرانی کوتاه برای ارتقای آگاهی زائران در بسته‌های فرهنگی قرار داده ‌شده‌اند.

مدیر جشنواره‌ها، همایش‌ها و جوایز ادبی هنری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: 12 نمایش رادیویی با موضوع سبک زندگی امام رضا(ع) در بسته فرهنگی قرار داده ‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نقشه اطلاع‌رسانی که اماکن فرهنگی تفریحی مشهد مقدس در آن نشانه‌گذاری شده و نشریه معرفی اماکن متبرکه حرم امام رضا (ع) و مشاهیر مدفون ‌شده نیز در این بسته فرهنگی موجود است.

مدیر جشنواره‌ها، همایش‌ها و جوایز ادبی هنری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: انیمیشن سینمایی در مسیر باران نیز در قالب یک لوح فشرده در بسته های فرهنگی قرار داده شده است.

محمدیان در پایان گفت: مراکز توزیع بسته‌های فرهنگی و متبرک به صورتی جانمایی شده‌اند که بیشترین حجم زائران را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha