جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نسل سوم انقلاب با اعزام به سرزمین های دوران دفاع مقدس و با مشاهده ایثار، شهامت و رشادت های فرزندان امام(ره )، بیشتر به خباثت های دشمنان پی می برند و این سفر یک درس دشمن شناسی است و بهترین برنامه فرهنگی مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی در جمع زائرین کاروان های راهیان نور استان قزوین در شهر خرمشهر، گفت: نسل سوم انقلاب با اعزام به سرزمین های دوران دفاع مقدس و با مشاهده ایثار، شهامت و رشادت های فرزندان امام خمینی (ره )، بیشتر به خباثت های دشمنان پی می برند و این سفر یک درس دشمن شناسی است و در این برهه حساس از تاریخ، بهترین اردوی و برنامه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: حضور روحانیت در عرصه های جهاد و روشنگری علیه کفر و الحاد به ویژه در دوران دفاع مقدس عاملی موثر در ارتقای روحیه جهادی رزمندگان بود و پیروزی های بزرگ در بسیاری از عملیات های سخت علیه دشمن بود، به طوری که آمار نشان می دهد که بیشترین شهدا از قشر روحانیت بودند.

 وی ادامه داد:  با اردوی راهیان نور که معبری به‌سوی خودسازی است، می‌توانیم به شهدا تقرب پیداکرده و خود را به سیره شهدا نزدیک کنیم.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: خون شهیدان ضامن بقاء و حفظ اسلام است و وظیفه همگان این است که حافظ و نگهبان واقعی خون شهداء باشند و وصیت آنان را در جامعه عملیاتی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: حضور در کاروان راهیان نور در حقیقت یک دعوتی است که از سوی خود شهدا انجام شد.

حجت الاسلام معبودی بیان داشت:  اگر ما بخواهیم ایثارگری فرهنگ مردم ما شود باید ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب اردوهای راهیان نور و هنرهای نمایشی زنده نگه‌داریم تا سایر نسل‌ها از این سفره‌ای که شهدا برای ما پهن کرده‌اند بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha