پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهیان نور

حوزه/ حجت الاسلام محبی با تاکید بر این که راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، تصریح کرد: همان طور که راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمن و مصونیت بخشی به نسل جوان را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع زائرین کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای نهر خین(مقتل شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵)، گفت: همچنان که نثار جان شهدا، امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، قطعاً انوار قدسی آن ها حوزه های فرهنگی را هم صیانت خواهد کرد و چراغ راه نسل های آینده کشور خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود:  اگر به وصیت نامه شهدا عمل شود، مطمئناً در جامعه مشکلی پدید نخواهد آمد، چون شهدا ستارگان هدایت بشر به سوی خداوند هستند.

 وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور وسیله ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی به جامعه و نسل جوان است و هر کدام از جوانان ما که از این سفر معنوی باز می گردند، نور معنویت را در مرحله اول به خود و در مرحله بعد به جامعه تسری می دهند.

حجت الاسلام محبی با تاکید بر این که راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، تصریح کرد: همان طور که راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمن و مصونیت بخشی به نسل جوان را دارد

عضو شورای حوزه علمیه قزوین یادآور شد: زنان ومردانی که به این سرزمین سفر می کنند، درس رشادت، شهامت، ایستادگی، دوست شناسی، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری در راه انجام وظیفه و تحصیل رضایت حضرت دوست تا آخرین لحظه را با تمام وجود می آموزند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و ایادی آنان در داخل در راستای تخریب چهره نظام اسلامی و دوستداران انقلاب و کم رنگ کردن جان نثاری‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این سرزمین انقلابی و اسلامی تلاش می کنند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین افزود: جنگ زمانی اتفاق می افتد که توان دفاعی خویش را از دست بدهیم و اتحاد و انسجام نداشته باشیم، اما در حال حاضر با داشتن رهبری عالی و ارتش و سپاه و بسیج قدرتمند و روحیه جهاد و شهادت هیچ کشوری توان حمله به ایران را نخواهد داشت چون می دانند که با سیلی سخت مواجه می شوند.

وی در پایان گفت: راهیان نور انتقال و اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت است، چرا که روزگاری سخت بر ملت ما گذشت که تمام دنیا با پشتیبانی از صدام جنایتکار برای نابودی انقلاب ایران کمر همت بستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha