پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حرم رضوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه نوروز ۹۷ در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم»ویژه کودکان زائر امام رضا(ع) مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده ای همچون شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه است که با هدف آشنا کردن کودکان با آداب و رسوم نوروز طراحی و در حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه نامه کبوتران حرم یکی از فراگیرترین برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی است، افزود: این مسابقه با هدف آموزش مباحث و آموزه‌های دینی و مواجهه کودکان با خرافات و شبهات به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان فرصت زیارت را برای والدین فراهم می کند، گفت: آستان قدس رضوی در راستای تسهیل زیارت والدین مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان را طراحی و در مناسبت های مختلف اجرا می کند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: سؤالات این مسابقه از متن ویژه ‌نامه کبوتران حرم ویژه نوروز 97 طراحی شده است و برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم رضوی متمرکز در ایام نوروز است و روزانه به برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می شود.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 یکی از برندگان این مسابقه باشند.

یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha