جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مومنی

حوزه/ جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه همکاری مردم در کاهش روند تصادفات نوروز ۹۷ مطلوب بود، گفت: ناجا امنیت را محصولی اجتماعی و با همت همه اقشار می‌داند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار اسکندر مؤمنی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، ضمن قدردانی از حمایت‌های مستمر امام جمعه سمنان از نیروی انتظامی، اظهار داشت: ناجا امنیت را محصولی اجتماعی می‌داند که همه نهادها و اقشار اجتماعی در تأمین آن تأثیرگذارند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به روند ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی در طرح پلیس در نوروز 97 تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی و امدادی در کنار نیروی انتظامی در این میدان خالصانه تلاش می‌کنند.

وی، روند تصادفات در نوروز امسال را کاهشی و همکاری مردم را مطلوب عنوان کرد و افزود: پلیس در دو حوزه روانسازی ترافیک و تأمین امنیت انتظامی مردم در این ایام تلاش می‌کند که آمارها از کسب موفقیت‌های محسوس در استان سمنان و سراسر کشور حکایت دارد.

سردار مؤمنی وسعت استان سمنان را برابر با 10 کشور اروپایی دانست و خاطرنشان کرد: ناجا با تقویت توان انتظامی پلیس سمنان در سال 97 کمک ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی استان در تأمین امنیت این استان مرکزی خواهد کرد.

بر پایه این گزارش، سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا و سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان و تنی چند از مسئولان انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha