پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ساری اصل ، امام جمعه هندیجان

حوزه/ حجت الاسلام ساری اصل، حمایت از کالای ایرانی را حلال مشکلات دولت و معیشت کارگران، راه اندازی کارخانه ها و شرکت ها، حضور نیروی انسانی در بازار، کاهش بیکاری و حمایت از بخش خصوصی عنوان کرد.

حجت الاسلام احمد ساری اصل، امام جمعه هندیجان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه نامگذاری سال جدید از سوی رهبری هدفمند صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تحقق شعارهای سال را خواهان یوده و نامگذاری را براساس نیاز و اولویت سنجی کشور معین می کند.

امام جمعه هندیجان با بیان اینکه احیای اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است، اظهار داشت: طرح شعار حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب به این خاطر بیان شد که عده ای عمدی و یا سهوی به تضعیف کالاهای داخلی و تقویت کالاهای وارداتی می پردازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هندیجان، حمایت از کالای ایرانی را حلال مشکلات دولت و معیشت کارگران، راه اندازی کارخانه ها و شرکت ها، حضور  نیروی انسانی در بازار، کاهش بیکاری و حمایت از بخش خصوصی عنوان کرد.

حجت الاسلام ساری اصل، با بیان اینکه عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی از سوی اقتصاددانان و کارشناسان بهتر قابل بیان است، تصریح کرد: مشکل کشور در اجرای اقتصاد مقاومتی بحث مدیریتی است و مدیریت کنونی جوابگوی مردم و حلال مشکلات نیست حال آنکه مدیران باید تعهد و تخصص لازم را داشته باشند.

امام جمعه هندیجان با اشاره به اینکه دولت اقداماتی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است، عنوان کرد: دولت تنها به تخصص بها می دهد حال آنکه باید از نیروهای متخصص و متعهد با تفکر انقلابی و جهادی برای تحقق خواسته های مقام معظم رهبری و نظام اسلامی استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha