شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد از ساماندهی بیش از ۱۰۰مبلغ یزدی در راستای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد محسن حسینی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با اشاره به شعار سال و لزوم توجه مسئولین به این مسئله، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به خرید کالاهای ایرانی توجه ویژه‌ای داشته‌اند و با توجه به اینکه برای افزایش اشتغال در کشور راهی جز حمایت از تولیدات داخلی وجود ندارد، لذا حضرت آقا با درایت و دید بلندی که دارند امسال را تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی نام نهادند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد، راه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را تنها مربوط به مصرف‌کننده ندانست و گفت: هم مصرف‌کننده و هم تولیدکننده باید نگاه حرفه‌ای اخلاق مدار و متعهدانه در تحقق این شعار داشته باشند.

وی افزود: مسلماً حمایت از کالای ایرانی خود دلیل بر مشکلاتی است که در جامعه حاکم شده و عدم اقبال مسئولین و مردم را در پی داشته است که اگر وضعیت این روال بهبود یابد و قطعاً اقتصاد جامعه ایرانی رونق گرفته و استفاده از کالای داخلی باعث اشتغال بیشتر در جامعه ایرانی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در ادامه به فعالیت های حوزه علمیه در راستای فرهنگ سازی شعار سال اشاره و تصریح کرد: حوزه علمیه استان یزد خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده که ساماندهی بیش از 100مبلغ یزدی در جهت فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی یکی از این اقدامات است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد، وجود مبلغان را به‌عنوان پتانسیل بسیار مؤثری برای ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: در راستای فرهنگ‌سازی این مهم جلسات توجیهی متعددی با مبلغان جهت ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در روستاها و شهرها و مدارس صورت گرفته است، چراکه اگر دانش آموزان و نوجوانان به اهمیت این امر واقف شوند، مسلماً برای پیشبرد اهداف بسیار مفید است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha