جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 444755
۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
نمایشگاه کتاب

حوزه/ همزمان با آغاز دومین هفته از ماه رجب، کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس رضوی نمونه‌ای از کتاب‌ها را با موضوع امام‌علی(ع)، امام‌جواد(ع)، و حضرت‌زینب(س) به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همزمان با ایام ولادت امیرالمؤمنین‌علی(ع)، امام‌جواد(ع) و شهادت حضرت‌زینب(س)، تا سیزدهم فروردین‌ماه، نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی با موضوع این سه نور هدایت الهی در کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی برگزار شده است.

محمدجواد قوی، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بازدیدکنندگان زائر و مجاور با منابع معرفتی شیعه و ترغیب آنان به مطالعه در این حوزه عنوان کرد.

وی افزود: این منابع تنها نمونه‌ای از منابع گستردۀ موجود در این کتابخانه است. محمدجواد قوی بیان کرد: امیدواریم چنین حرکت‌هایی مخاطبان و به خصوص جوانان را در بهره‌مندی هرچه بیشتر از منابع عظیم این کتابخانه به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی منطقه، ترغیب کند تا با استفاده از منابع گستره‌ای که به راحتی در دسترس است، هرچه بیشتر در جهت غنای معرفتی خود در زمینۀ تاریخ و معارف شیعه بکوشند.

گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی، هر روز از ساعت7:30 الی 18:30 در طبقۀ همکف کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی دایر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha