چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کنفرانس «همبستگی شیعه و صوفیه» در لکهنو هند

حوزه/ با حضور رهبران شیعه و صوفیه کنفرانس همبستگی شیعه و صوفیه علیه تروریسم در حسینیه مرکزی لکهنو هند برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به همت حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی امام جمعه شهر لکهنو هند با حضور رهبران شیعه و صوفیه کنفرانس همبستگی شیعه و صوفیه علیه ترویسیم و بررسی اوضاع بین الملل در حسینیه مرکزی این شهر برگزار شد.

سخنرانان این کنفرانس گفتند: برای ترویج اسلام و عزاداری سید الشهداء (ع ) روحانیون صوفیه مانند خواجه معین الدین چستی،حضرت نظام الدین، بوا علی شاه، حضرت وارث پاک،حضرت مسعود سالار غازی، مخدوم شیخ  و دیگران زحمت زیادی کشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی هم در سخنرانی خود گفت: هدف اصلی این کنفرانس اظهار برائت از ترویسم و تکفیر است، تکفیری ها امروز در جهان چهره اسلام را مسخ کرده اند، تکفیری ها با نام اسلام انسانهای بی گناه را می کشند، در اسلام قتل یک انسان بی گناه قتل انسانیت خوانده است این تکفیری ها چگونه قتل انسان بی گناه را با نام اسلام انجام می دهد؟!

ولی الله از روحانیون هند هم در سخنرانی خود گفت: ما مخالف تروریسم هستیم و کارهای غیر عاقلانه‌ی گروه های تکفیری را به شدت محکوم می کنیم، برای شکست دادن تکفیری ها اول باید مانع ترویج فکر تکفیری شویم تا بتوانیم این گروهک تکفیری را از ریشه نابود کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha