پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محفل ادبی «رسم دعبل»

حوزه/ محفل ادبی «رسم دعبل» در شام ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محفل ادبی «رسم دعبل» در شام ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی، در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد.

در این محفل ادبی که به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، در رواق دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار شد، جمعی از شاعران آیینی اهل بیت عصمت و طهارت به شعرخوانی و غزل سرایی پرداختند.

قاسم صرافان، محمد بقایی و مصطفی جلیلیان مصلحی از جمله شاعرانی بودند که در این محفل نورانی و ادبی اشعار خود را در وصف حضرت جوادالائمه(ع) برای زائران و مجاوران حاضر در این مراسم قرائت کردند.

در این محفل شاعرانه همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مودب و محمد جواد خراشادی از شعرای آیینی و محب اهل بیت(ع) نیز به شعرخوانی پرداختند.

اجرای سرود توسط گروه ودیعه‌النبی(ص) و مدیحه‌سرایی ذاکر و مداح اهل بیت(ع) محمد بحرینی از دیگر برنامه‌های شب شعر «رسم دعبل» در حرم مطهر رضوی و در شام ولادت امام محمد تقی(ع) بود.

گفتنی است، محفل شعرخوانی «رسم دعبل» به همت انجمن ادبی رضوی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ایام نوروز همه روزه در رواق دارالحکمه حرم مطهر رضوی پذیرای زائران و مجاوران امام رضا(ع) است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha