شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی که حزب الله به مناسبت میلاد امام علی (ع) در شویفات لبنان برگزار کرده بود، گفت: آمریکایی ها و سعودی ها در قلب جنگ انتخاباتی لبنان است و در منطقه بعلبک- هرمل، تمرکز کرده و هزینه فراوانی را در این منطقه برای شکست لیست "امید و وفا" صرف می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی که حزب الله به مناسبت میلاد امام علی (ع) در شویفات لبنان برگزار کرده بود، گفت: آمریکایی ها و سعودی ها در قلب جنگ انتخاباتی لبنان است و در منطقه بعلبک- هرمل، تمرکز کرده و هزینه فراوانی را در این منطقه برای شکست لیست "امید و وفا" صرف می کنند و در همین راستا حزب "القوات" و حزب "المستقبل" را مجبور کردند که با هم ائتلاف کنند.

وی افزود:آمریکا و سعودی ها تلاش می کنند با شکست این لیست، یک پیروزی توهمی علیه مقاومت به ثبت برسانند و به افکار عمومی اینگونه وانمود کنند که حزب الله محبوبیتش را در این منطقه از دست داده است.

شیخ دعموش تاکید کرد: اهالی البقاع نمی پذیرند، کسی نماینده شان شود که آنان را از پیشرفت، خدمات و پروژه ها محروم کرد و چهار سال مانع حضور ارتش در منطقه جرود برای مقابله با تروریست ها شد.

عضو ارشد حزب الله از مردم لبنان خواست با شرکت در انتخابات از لیست "امید و وفا" حمایت کنند و میزان آراء را بالا ببرند؛ چرا که هر یک رأی در تعیین سرنوشت تأثیر و نقش دارد.

وی ادامه داد: ما باید با حضور در انتخابات به کسانی که علیه مقاومت توطئه می کنند بگوییم که حضور ما در کنار مقاومت و گزینه های آن از هر وقت دیگر قدرتمند تر است

شیخ دعموش تاکید کرد: همانطور که مقاومت در مقابله با تروریسم اسرائیلی و تکفیری به پیروزی های نظامی دست یافت، در عرصه سیاسی و انتخابات نیز پیروز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha