پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اردوهای جهادی زمینه‌ساز خودسازی و آمادگی برای کار و تلاش در نسل جوان است.

حجت‌الاسلام علی معبودی در حاشیه اعزام گروهای جهادی دانشجویی و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: در میان رشد  فراوان فضای مجازی و دلبستگی شدید انسان‌ها به مسائل دنیوی، فراهم شدن فرصتی برای ارتباط بیشتر با معنویات و خلوت کردن با خود در جهت شناخت بیشتر و خودسازی مغتنم و ارزشمند است که اردوهای جهادی این فرصت را فراهم می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده است اما امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب افسران جوان جنگ نرم هستند که باید با تقویت اراده، تلاش، پشتکار و جدیت در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سازندگی و فرهنگی میدان‌داران مبارزه با توطئه‌ها و جنگ دشمنان باشند.

وی افزود: عبادت، خلوت کردن، اندیشیدن و شناخت بیشتر خالق هستی و فرصت خوب با هم بودن،  به لطف دوری از فضای مجازی و فاصله گرفتن از تعلقات دنیوی در فضای اردوی جهادی به‌خوبی فراهم است..

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، به‌خوبی توانسته است علاوه بر سازندگی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم مناطق محروم، زمینه‌ساز خودسازی و آمادگی برای کار و تلاش در نسل جوان باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمازهای جماعت، مراسم سخنرانی، برگزاری کلاس‌های مشاوره، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار و  بازدید از  خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های اردوی جهادی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: بسیج انقلاب اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن سخنان و فرمایشات رهبر انقلاب وارد عرصه‌های سازندگی و اقتصادی شده می‌شود که خوشبختانه همواره نتایج مطلوبی داشته است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم، خودسازی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش و ترویج روحیه جهادی ازجمله اهداف این طرح ملی است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha