چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین باطنی-جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی با تاکید بر این که با «حمایت از کالای ایرانی» گره های جامعه باز خواهد شد، گفت: در این برهه از زمان تنها امید دشمن به سلطه اقتصادی معطوف شده است، چراکه در عرصه های دیگر موفق نشده و امروز در دو عرصه فرهنگ و اقتصاد به دنبال نفوذ و استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا  باطنی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله مسئولین را مخاطب اول شعار سال قرار می‌دادند، اما امسال مردم را مخاطب قرار دادند، اظهار کرد: امیدواریم مسئولین همگام با مردم  به حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی بپردازند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: به نظر می رسد نظر مقام معظم رهبری این است که این قبیل مسائل باید به یک فرهنگ تبدیل شود و در باورهای ملی مردم  به عنوان یک رفتار، فرهنگ سازی شود تا بتوانیم از این گردنه عبور کنیم.

 وی با اشاره به اینکه در تاریخ این کشور در مقاطعی راه نفوذ دشمن از طریق فشار اقتصادی بوده است، عنوان کرد: در این برهه از زمان تنها امید دشمنان به سلطه اقتصادی معطوف شده است، چراکه در عرصه های دیگر موفق نشده و امروز در دو عرضه فرهنگ و اقتصاد به دنبال نفوذ و استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران بر آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی تاکید کرد: مردم باید گره‌های باز شدنی جامعه را با تحقق شعار سال باز کنند که امیدواریم با توسل به صاحب این ایام یعنی امیرالمومنین(ع)، سال۹۷ را سال شکوفایی اقتصادی و تولید ملی و اشتغال فراگیر رقم بزنیم.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل توسط تولید کنندگان و همچنین اعتماد مردم به کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، اذعان کرد: با حمایت از کالای ایرانی می توان زمینه رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم کرد و پیروز اصلی این شعار خود مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم در عرصه های مختلف حضور داشته و نشان داده اند که به نظام و آرمان ها وفادار هستند، ابراز کرد: بی تردید رهبر فرزانه انقلاب عناوینی که برای سال انتخاب می کنند مسائلی است که در پیشبرد اهداف جامعه نظام و مردم موثر است، براین اساس امیدواریم سال جاری تحولی در عرصه اقتصادی را دهد، چراکه با عملی شدن شعار «حمایت از کالای ایرانی»  گره های زیادی از جامعه باز خواهد شد و ما حتی در معضلات اجتماعی که ریشه در مسائل اقتصادی دارد، شاهد گشایش خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha