جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زاهر الخطیب

حوزه/ زاهر الخطیب گفت: حساب ها در منطقه تغییر کرده و آن پروژه اسرائیل بزرگ و کوچکی که در سر استعمارگران بود، اکنون به جایی رسیده که صهیونیست ها خود را پشت دیوار پنهان کرده اند و جرت حمله به مقاومت را ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» زاهر الخطیب دبیرکل انجمن کاریابی و نماینده پارلمان و وزیر اسبق لبنان به اظهارات محمد بن سلمان ولی عهد عربستان درباره رابطه با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: این اظهارات نشان می دهد که عربستان برای توسعه روابط خود با رژیم صهیونیستی مشکلی ندارد و البته منظور من از عربستان حاکمان آن هستند نه مردم عربستان.

وی افزود: هیچ رفتاری از سوی عربستان نمی تواند مایه شگفتی ما بشود، زیرا حاکمان عربستان از همان آمریکایی دستور می گیرند که رژیم صهیونیستی کودک دست پرورده آنها است و عربستان هم نمی تواند خارج از چارچوب مورد نظر آمریکا گام بردارد و منافع آمریکا اقتضا می کند که رژیم صهیونیستی در منطقه باشد، گرچه این روزها اسرائیل برای ادامه حضور خود در منطقه با چالش بزرگی روبرو شده و به دنبال راه چاره ای برای خروج از بحران است.

الخطیب ادامه داد: وجود صهیونیست ها در منطقه متزلزل شده و از این رو سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله نیز به این بحران اشاره و تاکید کرد حساب ها در منطقه تغییر کرده و آن پروژه اسرائیل بزرگ و کوچکی که در سر استعمارگران بود اکنون به جایی رسیده که صهیونیست ها خود را پشت دیوار پنهان کرده اند و جرت حمله به مقاومت را ندارند و به جای آن مقاومت به برکت خون شهدای خود توانسته امنیت و ثبات را برای لبنان به ارمغان بیاورد و افسانه شکست ناپذیر بودن اسرائیل را برای همیشه باطل کرد.

وی درباره نقش عربستان در انتخابات پارلمان لبنان نیز گفت: عربستان می خواهد پارلمان لبنان مطیع دستورات سعودی ها باشد تا بتواند توطئه های خود را در لبنان پیاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha