جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار امام جمعه همدان با کارکنان شهرداری

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: خدمت به مردم و خوش رویی با ارباب رجوع یکی از مهم ترین وظایف کارکنان دولت و شهرداری ها که ارتباط مستقیم با مردم را دارند به شمار می رود و مسئولان و کارکنان این نهاد باید نسبت به این مساله توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در جمع مسئولان و کارکنان شهرداری همدان با اشاره به شخصیت حضرت زینب(س)، گفت: صبر و حلم حضرت زینب(س) سبب زنده ماندن اسلام و رشادت های امامت و ولایت شده است.

وی ضمن تشکر از کارمندان و کارکنان شهرداری، بیان داشت: خدای تعالی به کسانی که به نظام اسلامی و مردم این مرز و بوم خدمت می کنند اجر وافری را عطا می کند و امیدوارم در سایه تقید به ارزش های انسانی و دینی سالی پر بار را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه همدان گفت: یکی از مسایل مهم در مواجه با مسئولیت ها که در ذهن انسان می آید این است که مسئولیت، یک موهبت الهی و فرصتی بزرگ است تا فرد به مرحله ای بالا برسد.

وی در ادامه افزود: نباید مسئولان جنبه مادی شغل خود را ببینند و از کار خود خسته شوند و باید عقبه کار خود یعنی اجر و پاداش اخروی را در نظر داشته باشند.

آیت الله طه محمدی گفت: اگر مسئولی قسمتی از شهر را برای خدمت به مردم زیبا کند و سبب خوشحالی مردم شود، خدای تعالی به او اجری والا می دهد به ویژه که امسال همدان میزبان میهمانان داخلی و خارجی در سال 2018 است.

وی در ادامه افزود: اسلامی دین نظافت و زیبایی است و خدای تعالی، خدای زیبایی ها است و زیبایی را دوست دارد، به همین سبب باید کسانی که در شهر خدمت می کنند با نیت الهی وارد کار شوند و با ایثار و فداکاری کارکنند.

وی در پایان گفت: خدمت به مردم و خوش رویی با ارباب رجوع یکی از مهم ترین وظایف کارکنان دولت و  شهرداری ها که ارتباط مستقیم با مردم را دارند به شمار می رود و مسئولان و کارکنان این نهاد باید نسبت به این مساله توجه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha