شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ احمد القطان

حوزه/ شیخ قطان درباره اوضاع داخلی لبنان گفت: انتخابات پارلمان لبنان میزان محبوبیت مردمی مقاومت و احزاب همسو با مقاومت را نشان خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح لبنان با شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان، دیدار و درباره مسائل لبنان به ویژه انتخابات پارلمان گفت‌وگو کردند.

شیخ قطان در این دیدار تاکید کرد فلسطین همواره اولویت اول تمام انسان های شرافتمند خواهد بود؛ زیرا مسئله مستضعفان و مظلومان جهان است.

وی به مناسبت روز زمین نیز گفت: فلسطین قبله آزادگان جهان و مسلمانان با مذاهب مختلف است و ما به ملت فلسطین اعلام می کنیم که اندوهگین نباشید و نا امید نشوید که وعده خداوند حق است و به زودی محقق می شود و هر قطره از خون شهدای فلسطینی سرزمین مقدس فلسطین را سیراب کرده و باعث روییدن پیروزی و آزادی خواهد شد.

شیخ قطان درباره اوضاع داخلی لبنان نیز گفت: انتخابات در لبنان میزان محبوبیت مردمی مقاومت و احزاب دیگر همسو با مقاومت را نشان خواهد داد.

وی خطاب به رقبای مقاومت که در انتخابات از فتنه مذهبی و طایفه ای استفاده می کنند، گفت: شما در لبنان کاری از پیش نخواهید برد، زیرا مردم نمایندگان واقعی خود را انتخاب می کنند و مقاومت در وجدان مردم لبنان زنده و پایدار خواهد ماند.

این روحانی اهل سنت در ادامه از اظهارات فتنه انگیز حریری نخست وزیر لبنان و جریان وی انتقاد کرده و آن را بی فایده دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha