چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبلیغ ۳

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان خبر داد .

خانم زینب حیدریان اسدآبادی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه تعدادی از طلاب این مدرسه از ابتدای تعطیلات  نوروز تا کنون در امامزاده ابراهیم (ع) برای زائران و مسافران به اجرای برنامه های تبلیغی پرداخته اند، گفت: طلاب این مدرسه با برگزاری مسابقات فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره های دینی به بانوان و برگزاری مسابقات برای کودکان، در ارتقاء معرفت دینی و فرهنگی زائران تلاش کردند.

وی با بیان اینکه حضور خواهران طلبه در امامزادگان فرصتی مناسب برای تبلیغ آموزه های دینی و بیان راهکارهای تحکیم خانواده برای بانوان است، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان با اجرای برنامه های تبلیغی سعی دارند تا فرهنگ عفاف و حجاب و معنویت را در بین خانواده ها بویژه بانوان گسترش دهند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد در پایان یادآور شد: امید می رود طلاب و مبلغان از هر فرصتی برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب و گسترش معنویت در جامعه استفاده کنند و همواره رسالت تبلیغی خود را با اخلاص و دلسوزی انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حدیث زارعیان IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    بسیار هم عالی.باید از مسئولی چون خانوم حیدری قدر دانی کرد که طلاب را به رسالت اصلیشان که همان تبلیغ دین و بیان احکام است.هدایت کرده است