جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ آیت الله طبرسی با تاکید بر این که شعار اصلی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» با استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق می شود، گفت: اگر می‌خواهیم تحریم‌ها بی‌اثر شوند باید تک تک افراد در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و با مصرف کالاهای داخلی، بازار کالاهای خارجی را بی‌رونق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در جمع مدیران استان، با اشاره به نامگذاری سال، گفت: باید در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب، کشوری نمونه از نظر اقتصادی و فرهنگی بسازیم تا الگوی کشورهای اسلامی در این حوزه ها قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر اینکه مدیران پشت میزنشین موثر نخواهند بود، بلکه باید به کارخانجات سرکشی کنیم، افزود: شعار اصلی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» با استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شعار "حمایت از کالای ایرانی" با مشارکت مردمی محقق می شود و اصلاح و مدیریت داخل کشور وابستگی کالاهای خارجی را کاهش می دهد، پس واردات بی رویه را مدیریت و جلوگیری از قاچاق کالاها را جدی بگیریم.

آیت الله طبرسی افزود: نباید دست نیاز برای خرید کالاهای مشابه تولید داخلی به سمت خارجی ها دراز کنیم. همچنین کالاهای تولید داخل باید با کیفیت و دارای استاندارد لازم باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که ما در مبارزه با طاغوت سیاسی، با اهتزاز درآوردن پرچم الله اکبر موفق و پیروز شدیم، اما مسائل و مشکلات حوزه های فرهنگی و اقتصادی پس از 40 سال از انقلاب هنوز ساماندهی نشده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه همچنان فرهنگ های غربی را در اقتصاد و مقولات فرهنگی و اجتماعی در جمهوری اسلامی که مردم سالاری دینی است ، مشاهده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که باید دشمن را بیشتر و بهتر بشناسیم و همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم تا مردمسالاری دینی را ترویج کنیم، تصریح کرد: دشمنی استکبار به ویژه آمریکا و رژیم اسرائیل با ما هیچ وقت تمام نمی شود و مخالفت آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران استراتژیک است و برخلاف دیگر کشورها، تاکتیکی نیست.

وی با بیان این که امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ خواند و این تعبیر باید در آحاد مردم و مسؤولان به درستی تبیین و عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که دشمنی ها با ملت ایران همچنان ادامه دارد چون غربی ها با اصل دین و انقلاب ما دشمن هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تلاش در زمینه تقویت تولید داخلی یکی از مؤلفه‌های اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، بنابراین اولویت ندادن به واردات کالاهای لوکس حمایت از تولید داخل باید از اهداف اقتصاد مقاومتی باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که اقتصاد ما باید مقاومتی باشد، ادامه داد: هر وقت کشوری وابستگی به جایی داشته باشد پیشرفت نخواهد کرد و باید بدانیم که چه چیزی سبب رشد و پیشرفت می شود.

امام جمعه ساری با بیان این‌که حمایت از تولید داخلی موجب تقویت اقتصاد مقاومتی می‌شود، تصریح کرد: دولت و بانک‌ها برای رونق اقتصادی، خروج از رکود، ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان تلاش کنند تا مطالبه مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تحریم‌ها بی‌اثر شوند باید تک تک افراد در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و با مصرف کالاهای داخلی، بازار کالاهای خارجی  را بی‌رونق کرده و با استفاده از این کالاها دسیسه‌های دشمن را ناکارآمد کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha