جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، خواستار ممنوعیت خرید کالای خارجی برای ادارات شد و تصریح کرد: مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سه ضلع تحقق شعار سال هستند که باید با جدیت برای تحقق اهداف شعار سال تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با تبریک ایام ماه رجب و همچنین عید سعید مبعث، گفت: ماه رجب فرصتی مغتنم برای بهره گیری از فیوضات معنوی، رحمت الهی و خودسازی نفس است که باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال«حمایت از کالای ایرانی» افزود: رهنمودها و نامگذاری سال ها از طرف مقام معظم رهبری موجب حفظ کشور و انقلاب از گزند توطئه ها و تحریم های مختلف دشمنان خواهد شد.  

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که باید همه توان را برای تحقق ابعاد مختلف شعار سال به کار گیریم، تصریح کرد: مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سه ضلع تحقق شعار سال هستند که باید با جدّیت برای تحقق اهداف شعار سال تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که ناامیدی و عدم اعتماد به نفس، اهداف کشور را دچار مشکل خواهد کرد، افزود: باید با انگیزه و اعتماد به نفس به سمت تولید کالاهای داخلی باکیفیت حرکت نماییم و همواره اهداف شعار سال را برای پیشبرد اقتصادی و فرهنگی کشور بکار گیریم .

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با بیان این که اگر به سمت تولید کالای ایرانی با کیفیت قدم برداریم به موفقیت خواهیم رسید، بیان داشت: حمایت از کالای ایرانی در راستای حفظ استقلال اقتصادی است.

امام جمعه خرم اباد با اشاره به لزوم خرید  کالای ایرانی، گفت: باید یارانه را به سمت تولید داخلی افزایش دهیم و همچنین خرید کالای خارجی برای ادارات در هر حال ممنوع باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان درپایان با اشاره به این که مدیران دستگاه های اجرایی باید در طرح شمیم خدمت نماز جمعه پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردمی باشند، خاطر نشان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha