جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت تعصب نسبت به تولید ملی، گفت: مسلمانان باید نسبت به پیشرفت کشور و رشد اقتصادی خود تلاش کنند و خدای تعالی به همه ما توصیه کرده که در راه پیشرفت اسلام و مسلمین فعالیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۷، با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: امیدواریم همه مردم و مسئولان با حمایت از تولید ملی، برای اعتلا و پیشرفت ایران و نظام اسلامی حداکثر تلاش خود را انجام دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت تعصب نسبت به تولید ملی، بیان داشت: تعصب نسبت به تولید داخلی، سبب رشد اقتصادی و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه همدان با اشاره به مشکلات قاچاق در کشور، تاکید کرد: جنس های خارجی و کالای های بی کیفیت قاچاق سبب از بین رفتن تولید داخلی و رشد بیکاری جوانان مملکت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران باید برای پیشرفت کشور و رشد اقتصادی جامعه تلاش کنند و خدای تعالی به همه ما توصیه کرده که در راه پیشرفت اسلام و مسلمین فعالیت کنیم.

آیت الله طه محمدی در ادامه با اشاره به فصل بهار و درس های این فصل برای جامعه، خاطرنشان کرد: فصل بهار نویدی برای اهل تفکر است، بدین معنا که قیامت و روز رستاخیز حقیقتی است که باید در قلب مورد قبول واقع شود.

امام جمعه همدان در پایان افزود: ما باید یاد بگیریم که هر آنچه در توان داریم را برای ارباب رجوع و ملت خرج کنیم و خدمت به خلق را از طبیعت یاد بگیریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha