جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی- امام جمعه جدید رشت

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه در استان گیلان گفت: ما نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و همان‌گونه که معظم له تعامل باهمه سلایق و جناح‌ها را دارند، حرکت می‌کنم و تنها خط قرمز ما مقابله با افرادی است که در خط رهبری و ارزش‌های انقلاب نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، شامگاه پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه رشت، در سالن همایش های غدیر استانداری گیلان، ضمن تبریک اعیاد رجب و آغاز بهار طبیعت، با تأکید بر اینکه همه باید برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز جهادی کار کنند، اظهارداشت: اگر کسی نمی‌خواهد در میدان گسترده کار جهادی نکند هم خود را باخته و هم دیگران را فریفته است.

امام جمعه جدید رشت ضمن تاکید مجدد که ما نماینده حزب گروه و یا جناح سیاسی نیستیم تصریح کرد: خط مشی ما سیره و منویات رهبر معظم انقلاب است و تنها خط قرمز ما مقابله با افرادی هست که در خط رهبری و ارزش‌های انقلاب نباشد.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر عدم تخریب دیگران افزود: نباید به‌جای هم سویی و تعامل، دیگران را تخریب کرد و جامعه را ملتهب ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: مخاطب اصلی شعار مقام معظم رهبری مسئولان و مردم هستند و همه باید از ظرفیت‌های استان در جهت تحقق شعار سال حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عصاره تلاش‌های انبیا و ائمه(ع) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از انقلاب پیامبر(ص) توانست معادلات چند هزارساله بشر را عوض کند.

نماینده جدید ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایران میدان تاخت تاز ظالمان علیه مردم بود، گفت: به فرموده رهبری معظم انقلاب اگرچه تخت جمشید حاصل تلاش مردمان رنجور بوده، اما باید ارزش‌های اسلامی پس از انقلاب اسلامی که معادلات بشر را عوض کرده را تبلیغ کرد.

امام‌جمعه جدید رشت با بیان اینکه کاپیتالیسم و لیبرال غرب در مقابل انقلاب اسلامی تعظیم و متواضع شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ظرفیت‌های گوناگونی را دارا است که لازم است از ظرفیت‌های انقلاب برای آخرت خود استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، عدالت را زمینه‌ساز تعالی مردم دانست و بیان کرد: عدالت در عرصه سیاست و فرهنگ و اجتماعی وسیله‌ای برای تعالی ما در آخرت است.

نماینده جدید ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با تقدیر از خدمات و تلاش های آیت الله قربانی،با بیان اینکه ایشان از برجستگان و نخبگان فرهنگی و علمی کشور هستند، تاکید کرد: خدمات علمی و تالیفات ایشان تا سالیان متمادی ره توشه طلاب جواب بوده و راه تربیت دینی متکی بر سیره اهل بیت (ع) را در حوزه های ما به همراه خواهد داشت.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری در حکم اانتصاب، خطاب به مردم رشت و استان است، تصریح کرد: تعابیر شجاع، انقلابی و کارآزموده که معظم له در حکم نمایندگی آورده اند، در هیچ حکم ابلاغی دیده نمی‌شود که بیانگر توجه معظم له به استان گیلان به‌ویژه شهر رشت است.

امام‌جمعه جدید رشت با اشاره به ظرفیت‌های عظیم در استان گیلان، بیان کرد: استان از ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف دارد که لازم هست باهم سویی با یکدیگر و مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و ارزشی برای مردم کار و تلاش کرد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم استان گیلان را که دارای دشت، کوه و دریا است برای مردم ساماندهی کنیم گفت: باید همه نهادها و دستگاه‌ها هم سو با یکدیگر در جهت تعالی استان و مردم آن تلاش کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha