سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مدیران آستان قدس رضوی تصریح کرد: مهمتر از خصوصی سازی، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی است که حلقه مفقوده در مدیریت کشور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مدون در همه امور، گفت: حرکت یک سازمان بدون راهبرد و برنامه مثل حرکت کشتی بدون قطب نما و ‌ناخداست، بنابراین تطبیق حرکت همه بخش‌های آستان قدس رضوی با راهبردهای جدید ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: راهبرد آستان قدس رقابت با فعالان بخش خصوصی و تصدی‌گری نیست، لذا باید به گونه ای اقدام کنیم که عامل تحرک و کارآمدی فعالین مردمی در بخش‌های مختلف باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مهمتر از خصوصی سازی، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی است که یک حلقه مفقوده در مدیریت کشور است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت نظارت بر فعالیت ها، افزود: عملکرد دستگاه های نظارتی را مخلّ ابتکار و جرأت مدیران نمی دانم و کار اگر متقن و علمی باشد و مدیر خود را مقید به قانون بداند، زمینه های ابتکار و اقدام جهادی فراهم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یادآور شد: آستان قدس رضوی در سال گذشته ۲۴ درصد افزایش صادرات داشته است و باید تلاش کنیم این عدد را با دسترسی بیشتر به بازارهای خارجی افزایش دهیم.

تولیت آستان قدس رضوی به شعار «حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: کالاها و خدمات مورد نیاز در بخش های مختلف آستان، در اولویت اول باید از تولیدات داخل خود آستان تامین شود. در اولویت بعدی، اگر نیازمندی ها در داخل آستان تولید نمی شد، فقط باید از کالاهای ایرانی استفاده شود و عدم اجرای این اصل باید تخلف محسوب شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

                             

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha