شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سناتور سراج الحق گفت امیر جماعت اسلامی پاکستان

حوزه/ سناتور سراج الحق گفت: آمریکا با دشمنی با اسلام دیوانه شده است و از سوی دیگر بعد از کشتار دویست حفاظ و عالم دینی توسط آمریکا برخی دولت های بزدل مسلمان حتی یک بیانیه اعتراضی هم ندادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان گفت: آمریکا با دشمنی با سلام دیوانه شده است و بعد از کشتار دویست حفاظ و علما توسط آمریکا برخی دولت های بزدل مسلمان حتی یک بیانیه اعتراضی هم ندادند و این سکوت مرگبار از سوی جامعه بین الملل هم نشان می دهد که هیچ کس برای محکوم کردن جنایت های آمریکا آماده نیست.

امیر جماعت اسلامی پاکستان گفت: من از مدعیان دروغین حقوق بشر سوال می کنم که آیا کودکانی که در مدارس دینی قندوز و باجور کشته شندند انسان نبوند؟ چرا دنیا در برابر این ظلم لال شده است و هیچ کس جنایات آمریکا را نمی بیند؟

سناتور سراج الحق عامل اصلی کشتار مردم عراق و افغانستان را دشمنی آمریکا با اسلام دانست و گفت: آمریکا مسلمانان را هدف گرفته است و عامل اصلی کشتار مردم بی گناه در عراق و افغانستان دشمنی آمریکا به اسلام و مسلمانان است، آمریکا می‌خواهد کودکانی که در حال آموزش علم قرآن و اسلام است را در آتش بسوزاند.

امیر جماعت اسلامی پاکستان کشتار مردم بی گناه جامو و کشمیر توسط نظامیان هند را به شدت محکوم کرد و گفت: مانع اصلی آزادی جامو و کشمیر دولت هایی هستند که به مسئله کشمیر اهمیت نمی دهد و به جای حمایت از مردم آزادی خواه کشمیری به آنها بی اعتنایی می‌کنند.

سناتور سراج الحق در مورد اوضاع فلسطین و کشمیر گفت: در فلسطین و کشمیر کشتار مردم بی گناه مسلمانان از هفتاد سال پیش تا کنون ادامه دارد و غیر از چند کشور،‌سایر کشورهای اسلامی در خواب غفلت هستند، در حالی که برای حل این دو مسئله ی مهم اسلامی باید همه مسلمانان یک صدا شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha