سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
غدیرشناسی

حوزه/ مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی از افتتاح آزمایشی رادیو اینترنتی «غدیر» خبر داد و از این رادیو اینترنتی به‌عنوان نخستین رادیوی تخصصی در حوزه‌ی غدیر و ولايت در کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران امیر رهبر، مدیر اطلاع رسانی مؤسسه‌ غدیرشناسی با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی نخستین رادیو اینترنتی در موضوع غدیر گفت: مؤسسه غديرشناسي با راه اندازی آزمایشی رادیو غدیر سعی می کند در زمینه غدیرپژوهی پیشرو باشد و به‌همین جهت تلاش می کنیم این رادیو بسط پیدا کند تا تحولی در دسترسی به منابع همیشگی در زمینه غدیر و غدیرپژوهی ایجاد شود و همچنین یک راهنما برای غدیرپژوهان در زمینه معرفی منابع پژوهشی در زمینه غدیر باشد.

وی از دیگر اهداف راه اندازی رادیو اینترنتی غدیر را اجرای دوره های آموزشی مستقل با موضوع ولایت برای افرادی که امکان حضور در کلاس های حضوری ندارند و همچنین معرفی تازه های نشر در حوزه امامت و ولایت دانست و از این رادیو به عنوان منبعی برای معرفی فعالیت های موسسه غدیرشناسی در سراسرکشور نام برد.

رهبر در ادامه به برنامه های آتی این رادیو در حوزه پاسخگویی به شبهات اعتقادی عموم مردم و پاسخگویی به سؤالات تخصصی غدیر پژوهان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که رادیو غدیر یک رادیو اینترنتی است لذا قابلیت این ‌را خواهد داشت تا متوجه شویم این رادیو چه تعداد شنونده دارد و چه بخش‌هایی از رادیو بیش‌تر شنیده می‌شود تا به آن بخش ها توجه ویژه ای شود.

مدیر اطلاع رسانی مؤسسه غدیرشناسی اظهار اميدواري كرد بتوانند ساعات پخش اين راديو را تا روز غدير به ٥ ساعت در روز برسانند.

گفتنی است؛ اين راديو در دوره آزمايشي خود از طريق كانال تلگرامي زير، قابل دسترسي است:

@radioghadiir و سايت اينترنتي آن نيز در نيمه شعبان امسال(ارديبهشت ٩٧) با نشاني زير راه اندازي خواهد شد:

www.radioghadir.com

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha