چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کالای قاچاق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی خرید و مصرف کالاهای ایرانی، گفت: دولتمردان و مسئولان برای تحقق شعار سال باید دست واسطه های زالو صفت و وارد کنندگان کالاهای قاچاق و بی کیفیت خارجی را کوتاه کرده و از تولید ملی حمایت کامل را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع مصداق تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال و به بیانی دیگر مستحکم ترین پاسخ به تحریم های استکبار جهانی است .

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی خرید و مصرف کالاهای ایرانی، خاطر نشان کرد: تقویت و رونق اقتصاد ملی در گرو حمایت از کالای ایرانی میسر خواهد بود، لذا برای تحقق این مهم عزم ملی و همت جهادی نیاز است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که برای عملیاتی سازی اهداف شعار سال نیازمند عزم ملی و همکاری دستگاه های دولتی، مردمی و فرهنگ سازی در جامعه هستیم، یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی به معنای افزایش خودباوری، اعتماد به نفس، استفاده از ظرفیت های داخلی و بالقوه کشور و همچنین فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان و رونق بخشی به صنایع داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به این که برای تحقق اهداف شعار سال نیاز است ملت شریف ایران با وحت و همدلی در یک حرکت جهادی دلسوزانه تلاش نمایند، گفت: کشاورزان باید با همت والای خود در راستای افزایش تولید محصول ارگانیک رضایت مندی مصرف کنندگان را فراهم نمایند .

وی با بیان این که در حوزه دامداری و دامپروری نیز باید با پرورش علمی دام و طیور در جهت تامین مایحتاج جامعه همت خود را بکار گیریم، افزود: با افزایش تولیدات باکیفیت و سالم می توان نیاز مصرف کنندگان را مرتفع کرد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که صنعتگران و کارخانه داران از مهمترین ارکان تولیدات داخلی هستند، اظهار کرد: در این زمینه صاحبان صنایع باید با تلاش بی وقفه،  محصولات باکیفیت و دارای استاندار تولید کنند تا رضایت مشتریان و مصرف کنندگان تامین گردد و مردم به سمت خرید محصولات ایرانی تمایل پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان نیز برای تحقق شعار سال باید دست واسطه های زالو صفت و وارد کنندگان کالاهای قاچاق و بی کیفیت خارجی را کوتاه کرده و از تولید ملی حمایت کامل را انجام دهند.

وی در پایان گفت: مبلغان و خطبای دلسوز هم  باید در منابر و سخنرانی های خود مردم را از برکات خرید تولیدات داخلی آگاه نمایند و آنان را به سمت مصرف محصولات داخلی تشویق و ترغیب نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha