جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: اگر مردم به دنبال کالای داخلی باشند نشان داده اند که به رشد فکری در جهت حمایت از کشور و موقعیت خود رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در دیدار با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ما امروز درگیر یک جنگ جعلی و یک جنگ اصلی هستیم و به تعبیری دیگر دشمن در برابر ما قرار دارد و در عین حال از راه های فرعی نیز به ضربه وارد کردن مشغول است، رهبر معظم انقلاب جنگ اصلی را می شناسد و فرعی آن را نیز تشخیص داده است.

وی افزود: آنچه امروز می تواند ما را در برابر دشمن مستحکم نگاه دارد، پیشرفت در موضع اقتصادی است و به همین علت رهبر معظم انقلاب با هر شعار و سخنی، بر این مهم تاکید می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: از وظایف رهبر دینی آن است که مشکل را به درستی بشناسد، برای مردم آن را طرح کند و کلید رهایی را هم معرفی نماید، چرا که  امروز کلید رشد پیشرفت کشور مسئله  اقتصادی است .

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: وظیفه همه ما خصوصا مسئولین است که با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب جامعه را از مشکلات رهایی بخشند و همان طور که در بیانات رهبر هم می بینیم این امر غیر ممکن نیست و تنها به کار مضاعف و دور اندیشی نیاز دارد.

وی به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: اگر مردم به دنبال کالای داخلی باشند نشان داده اند که به رشد فکری در جهت حمایت از کشور و موقعیت خود رسیده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: امروز دشمن، سعی دارد تا در سیاست، اقتصاد و فرهنگ ما نفوذ کند، اما بسیجیان به ویژه روحانیت باید با بصیرت کامل، حیله و مکر دشمن را برای مردم جامعه تبیین و از نفوذ تفکرات استکبار در اذهان جلوگیری کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha