پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ قم، شهر دینی و مذهبی است و باید کاری کرد تا هویت دینی و مذهبی این استان حفظ و حراست شود.کسی مخالف شادی مردم نیست، اما نباید کار به جای برسد که اوضاع به مسائل ناهنجاری کشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار  مهندس صادقی استاندار قم و مدیران استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، گفت: خاصیت سال نو این است انسان با عزم جدید فعالیت های جدید را آغاز و از طرفی سال نو فرصت را برای آسیب شناسی فعالیت گذشته و انجام فعالیت های بهتر بیشتر می کند.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث کم شدن بودجه های عمرانی برای برطرف کردن مشکلات گردید، اظهار داشت: برای رفع این مشکلات باید به فکر جذب سرمایه گذار بود و این جذب سرمایه نیازمند به رفع موانع اداری است.

امام جمعه قم با تأکید بر این که در این سالها شاهد فعالیت ها بسیار خوبی در استان در بحث خدمات عمرانی هستیم، عنوان کرد: موضوع جذب سرمایه و تشویق سرمایه گذار کار اساسی مسئولین استان است و باید برای این مسئله فکر اساسی کرد تا پروژه ها ناتمام زودتر به پایان برسد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه شهر قم، شهر دینی و مذهبی است و باید کاری کرد تا هویت دینی و مذهبی این استان حفظ و حراست شود، گفت: کسی مخالف شادی مردم نیست، اما نباید کار به جای برسد که اوضاع به مسائل ناهنجاری منجر شود.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید براینکه برای اتفاقات قبل از پایان سال، آسیب شناسی شود، اظهار داشت: باید مسئولین به فکر رفع آسیب های اجتماعی باشند، آیا اتفاقات اخیر ریشه در فقر و یا سایر مسائل دارد؛ هر چه است باید بررسی شود. این اتفاقات آتش زیر خاکستر است. اگر این مشکلات آسیب شناسی نشود ممکن است مورد استفاده دشمنان قرار گیرد.

نائب رئیس جامعه مدرسین با تأکید بر اینکه در شرایط بسیار حساسی از نظر منطقه ای، بین المللی و دشمنی دشمنان نسبت به نظام و انقلاب قرار داریم، اظهار داشت: همه اتفاقات منطقه نشان می دهد چه قدر اوضاع جدی است و برای همین باید همه مسئولین نسبت به اوضاع منطقه و حوادث داخل کشور حساس باشند.

امام جمعه قم افزود: باید مسئولین استان طوری فعالیت و خدمت رسانی کنند تا رضایت مردم را به همراه داشته باشند.

۴۰/۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha