جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش حماس

حوزه/ عضو دفتر سیاسی حماس گفت: تمام تلاش صهیونیست ها و کشتار مردم فلسطین به دست آنها برای این است که زمام امور را از دست مردم غزه و ملت فلسطین بگیرند تا مردم دیگر دست از فلسطین و مقاومت بردارند، اما مردم فلسطین تصمیم خود را گرفته اند و بازگشتی در کار نیست .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطین مبنی بر این که اگر تظاهرات های "العودة" در مرزهای شرقی فلسطین با نوار غزه ادامه پیدا کند، نوار غزه را بمباران خواهد کرد: جنبش حماس این تهدیدها را توخالی و بی ارزش توصیف کرد.

حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: این تهدیدها نمی تواند ما را بترساند و حتی کودکان فلسطینی را نمی ترساند، زیرا مردم ما مدت زمان زیادی است که دیگر اعتنایی به تهدیدهای اشغالگران ندارند.

بدران ادامه داد: این تهدیدها نشان دهنده یک بحران درونی و تزلزل در میان اشغالگران است، به ویژه باتوجه به این که ارتش آنها نیز از تمام امکانات برخوردار است و با این حال نمی تواند با مردم مسالمت آمیز و متمدن فلسطین تعامل داشته باشد.

وی افزود: تمام تلاش صهیونیست ها و کشتار مردم برای این است که دشمنان می خواهند زمام امور را از دست مردم غزه و ملت فلسطین بگیرند تا مردم دیگر دست از فلسطین و مقاومت بردارند، اما مردم فلسطین تصمیم خود را گرفته اند و بازگشتی در کار نیست و به مسیر خود ادامه خواهند داد.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: تظاهرات مردم ادامه دارد و تا فرا رسیدن روز آغاز اشغالگری یعنی روز "نکبت" روز به روز شدت خواهد یافت تا به آمریکا و دشمنان فلسطین و حامیان اشغالگران بگوییم که ما برحق هستیم و هرگز عقب نشینی نمی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha