پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله باریک بین به طور مستمر در خدمت انقلاب و رهبری بود و فعالیت های ماندگار ایشان همراه با مرحوم آیت الله شالی در احیای مدارس علمیه قزوین فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در هیات مکتب الزهرا که به مناسبت بزرگداشت امام جمعه سابق قزوین برگزار شد، به تبیین ابعاد شخصیتی این عالم پارسا و ابوالشهید پرداخت و گفت: آیت الله باریک بین به طور مستمر در خدمت انقلاب و رهبری بود و فعالیت های ماندگار ایشان همراه با مرحوم آیت الله شالی در احیای مدارس علمیه قزوین فراموش نشدنی است.

وی با بیان این که مردم روند مثبت و رو به رشد خدا ترسی و تقوا را در طول زندگی آیت الله باریک بین تا پایان عمر مبارکشان شاهد بودند، افزود: ایشان نه تنها از سعه صدر و شخصیتی سلیم النفس برخوردار بودند، بلکه با همه گروه های اجتماعی با صداقت و صراحت برخورد می کرد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله باریک بین علاوه بر توجه جدی به محرومان، همیشه با جوانان ارتباط خوبی داشت و با گوش دادن به درد دل آنها سعی می کرد به درخواست ها آنها رسیدگی نماید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آیت الله باریک بین در دوران دفاع مقدس یکی از علمای برجسته ای بود که که نقش مهمی در حضور جوانان و مردم عزیز در دفاع از دستاوردهای انقلاب انقلاب اسلامی  و رویارویی با مزدوران رژیم بعث صدام ایفا کرد و فرزند برومند ایشان در همین راستا به افتخار شهادت نائل شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha